Opis stanowiska
-
Firma: BIURO TŁUMACZEŃ RUBIKON
-
Lokalizacja: UL. ROLNICZA 8 87-100 TORUŃ
-
Forma zatrudnienia: Pełny etat. Umowa na czas określony 2 lata / potem na czas nieokreślony
-
Kategoria stanowiska: Zarządzanie Projektami
-
Zawód: Kierownik Projektu
-
Doświadczenie zawodowe: 0 lat
-
Poziom zaawansowania zawodowego: Nie jest wymagane doświadczenie
-
Data rozpoczęcia pracy: 1 października 2023
-
Branża:Usługi dla biznesu - Tłumaczenia
-
Wykształcenie: Licencjat lub wyższy
Kierownik Projektów Tłumaczeniowych
BT RUBIKON jest firmą o ugruntowanej reputacji oferującą usługi językowe. Tłumaczenia pisemne i ustne oferujemy licznej grupie osób prywatnych i firm już od dwudziestu lat. W tym czasie udało nam się zrealizować szereg większych i mniejszych projektów tłumaczeniowych. Korzystając z naszego sukcesu w prowadzeniu działalności, aktualnie poszukujemy pracownika aby umożliwić dalszy rozwój naszej firmy.
Co rozumiemy przez Zarządzanie Projektem? Zarządzanie Projektem w BT RUBIKON to praca, w której zajmujemy się szeregiem interesujących projektów, dotyczących zarówno Polski jak i firm zagranicznych. Projekty te dotyczą przede wszystkim tłumaczeń pisemnych i ustnych. Zasadniczo oferujemy każdą usługę językową jakiej oczekują klienci a to oznacza że każdy projekt jest inny niż poprzednie. Ponadto, praca ta obejmuje nadzór nad całym cyklem projektu, co oznacza że powodzenie danego projektu zawsze zależy od nadzorującej go osoby.
Praca na tym stanowisko to wyzwanie, które wymaga rozsądku, umiejętności czerpania przyjemności z intensywnej pracy oraz zdolności do wykonywania kilku zadań w tym samym czasie. Dodatkowo, dobre umiejętności posługiwania się komputerem są kluczowe i należy bezustannie dążyć do samorozwoju i umacniania umiejętności w tym zakresie. Jedną z kluczowych zalet osoby pracującej na tym stanowisku jest zdolność do zachowania spokoju w chwilach większego obłożenia pracą. Branża tłumaczeniowa jest bardzo żywa i często wiele rzeczy dzieje się jednocześnie, co właśnie czyni tą pracę bardzo ciekawą.
Obowiązki Kierownika Projektu obejmują, m.in.:
• Planowanie, układanie harmonogramu i monitorowanie projektów tłumaczeniowych
• Znajdowanie i zarządzanie tłumaczami i koordynowanie ich pracy
• Nawiązywanie kontaktów z odpowiednimi tłumaczami i innymi fachowcami językowymi
• Efektywna komunikacja z klientami, lingwistami i osobami współpracującymi w celu zapewniania zadowolenia klienta
Umiejętności i doświadczenie wymagane na stanowisku Kierownika Projektu:
• Wykształcenie wyższe
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
• Umiejętność obsługi komputera i programów typu Word, Excel
• Zdolność do wykonywania jednocześnie kilku zadań, ustawiania priorytetów i zachowania spokoju w sytuacji pod presją
• Metodyczne, dokładne i dobrze zorganizowane wykonywanie obowiązków
• Zwracanie uwagi na szczegóły
• Umiejętność pracy pod presją z wykorzystaniem efektywnej pracy wielozadaniowej